lørdag 26. januar 2013

Ulike sett

Da eg var lita var det dokkene mine eg sydde klede til, og fekk dei bukse så måtte dei ha ein topp til. Eg er fortsatt litt slik-syr eg bukse/skjørt så syr eg gjerne ein overdel til. Her er nokre ulike sett eg har sydd siste året.


Barselgave
Str: 74
Mønster: Body fra Ottobre, buksemønsteret er mitt
Stoff: babycord ribb  og jersey frå Stoff og stil

Bukse og genser
Str:74
Mønster: Stoff og stil
Stoff: Jersy og ribb frå Stoff og stil

Leikesett
Str: 68/74
Mønster: Lue frå barn igjen, siklesmekke frå Made by me, Jakke frå Børnetøy 0-3 år og buksa er eget mønster
Stoff: Bomull fra Stoff og stil

Bukse og body
Str: 80
Mønster: Body fra Ottobre, buksa er mitt eget
Stoff: Jersey og ribb frå Stoff og stil

Bukse og body. Dette er samme selebukse som høgare oppe i innlegget, men her er den sydd i babycord og så valgte eg å sy body og ikkje genser til da eg synes det er meir praktisk.
Str: 86
Stoff: Jersy og babycord fra Stoff og stil
Mønster: Stoff og stil

Uhu-ugler, dette stoffet likte eg så godt at eg måtte berre ha det. Vart litt mykje med både bukse og body i så mønstret stoff, men men...
Str: 80
Mønster: Body frå Helt spesiell og buksa er mitt eget
Stoff: Jersey og ribb fra Stoff og stil

Dette rådyrstoffet falt eg heilt for. Men denne gongen fann eg ut at eg måtte ha eit anna stoff på buksa. Sidan Lillemann har vorte barnehage gut valgte eg å sy ei velourbukse, den er deilig og mjuk, og for å pynte opp litt sette eg på knelapper i samme stoff som bodyen. Her har eg og prøvd meg på frontlukking i halsen på bodyen, artigt å prøve på litt anna.

Str. 92
Mønster: Body frå Helt spesiell
Stoff: Ribb fra Stoff og stil, velour frå Sydilla og jerseyen fra En stor rull


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar