fredag 14. februar 2014

Sew-along med Amy Butler-veske

Eg er medlem av fleire sygrupper på facebook, og ein av desse hadde ein sew-along no i jan./feb. Da skulle vi sy stor veske/weekendbag frå Amy Butler. Eg valgte ei stor veske som var i kategorien easy da eg ikkje har sydd veske etter mønster før, og har heller ikkje prøvd å følge eit engelsk mønster. -ikkje at eg alltid er så flink til å følge mønstrene uansett...

Men her er isåfall veska mi:

Elsker det stoffet med ugler på. Det er frå Stoff og stil. Det er det rutete stoffet òg, og stoffet eg har brukt som fòr inni.

Inni har den fått ei sidelomme-som er 3 delt. Totalt har den 6 rom/lommer.
Veska er alt tatt ibruk og eg er veldig fornøgd. Den er litt stor for dagleg bruk, men når eg skal ha med meir enn penger og mobil så synes eg den er kjempe kjekk.

Åsy veske gav meirsmak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar