torsdag 24. januar 2013

Velourbukser

Da frøkna var liten kjøpte eg ei velourbukse til henne som var kjempe god både i stoff og fasong. Da lillemann kom til verden teikna eg av buksa og laga sjølv. Sydde ein prøvemodell i gammalrosa velour, denne vart for liten-ca str 68, men den nest vart passe stor-str 86, så da vart det sydd blå bukse til lillemann-med elefant på. Den rost str 68 og dn blå har strikk i ryggen, den andre rosa str86 har strikk i kvar side.


Str: Den fremste er str 68, dei to andre er 86
Mønster: eget
Stoff: velour, trurr den er fra sydilla 

Baksiden
 Eg synes bukser med seler er kjekt og i Made by me boka fann eg mønsteret på Jubel sin knytebukse. Lillemann trives godt i denne buksa og om han går i skapet sjølv (noko han sjølvsagt ikkje har lov til) så finner han gjerne denne buksa. Tipper det er pga. fargene.Matchene jakke vart det òg.

Bukse:
Str:1-2 år
Mønster: Jubels knytebukse
Stoff: velour, som eg trur er frå Sydilla

Jakke:
Str: 80
Mønster: Ottobre
Stoff-som buksa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar