onsdag 30. april 2014

"Gamle kunster"

Eg har prøvd meg på mykje innen hobbyverdenen, og for nokre år sidan var kortlaging min store hobby.
Forrige helg tok eg fram litt av utstyret og laga nokre kort.

Her er eit bryllupskort. Brudeparet har fått plass på framsida av kortet, inni er ein tekst op kjærlighet og plass til å skrive,og på baksiden er brudeparet plassert i ein bil og teksten "...så levde dei lykkelige alle sine dage".

Så laga eg eit konfirmasjonskort. Her syntes eg mønster papiret "gav" så mykje sjølv at det einaste eg har tilført på framsida er teksten "Til konfirmanten" og inni kortet stempla eg teksten: "Grip sjansen og lev ut dine drømmer, en verden venter på deg!"

Her er og eit kort til ei nyfødt lita jente. Eit enkelt kort med konvolutt.

Og til sist enno eit konfirmasjonskort. Det siste kortet er eit "pengekort" av ein litt stor fyrstikeske. Her er det plass til å legge penger inne i esken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar