fredag 9. mai 2014

Sauer, katter og sommarfugler

Fotoprint er absolutt inn, og her er 3 plagg sydd i fotoprintjersey frå Stoff og stil.

Fyrst er ein kjole til Frøkna. Det var ho som plukka ut stoffet da det kom i hus fyrste gong og så "la ho inn bestilling" på kjole. Eg syntes det ble litt mykje med med fotoprinten på ermene og så eg valgte turkise ermer, samme turkisfarge som ein finn i himmelen på fotoprinten.
Mønsteret til kjolen er frå Heilt spesiel og jubel, eg valgte å sy den med 3/4 erme slikat den kan brukes ein litt "kald" sommardag. Den er sydd i str 122.

Bodyen er sydd av "restestoffet" frå kjolen og t-skjorta eg sydde i sew-alongen. Var redd det skulle bli litt stort mønster på ein body, men eg syntes det ble kjempe søtt. Mønsteret på denne er, som altid når eg syr body, frå Heilt spesiell og jubel, str 68.

T-skjorta eg sydde i sew-alongen ble gitt bort i gave til mammas vennine, og datteren hennes likte den så godt så da sydde eg ein til. Mønsteret er oprinneleg frå Ottobre, men eg har endra det litt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar