lørdag 11. oktober 2014

Min nye "forelskelse"

Nei, det er ikkje ein ny mann...det er snakk om eit stoff og no er det ikkje berre motivet eg har forelska meg i, men kvaliteten og typen stoff-det er bambus. Denne bambusen kjem frå Bamboline og eg har sydd masse av den, litt av det ser dere her. Body- og gensermønstrene er frå Heilt spesielog jubel, bukse og shortsmønsteret er mitt eget.

For barn som sliter med eksem skal bambus vera heilt supert og kunne erstatte ull. Her i huset brukes det ein del ull.Men både Lillemann og Snuppa har det veldig godt i bambuskleda sine. Og så er det ikkje dumt når du er 3 år og elsker bil at det er bilmotiv på genseren ;-)

Egenskapene til bambusen: sval som silke, isolerande som ull, antibakteriell, sopphemmande, luktfritt, naturleg høg UV-beskyttelse, allergivennleg,fukttransporterende,miljøvenleg og100% kløfri



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar