søndag 18. januar 2015

Gensere til meg sjølv

 Det er ikkje berre ungane som skal treng klede, så no har eg sydd to nye gensere til meg sjølv også. Mønsteret på desse har eg teikna sjølv og er det samme mønsteret som eg har brukt på denne ullskjorta.
Den øverste genseren er sydd i turkis-sweat, og kantet + lommer i mønstret jersey, veldig behageleg å gå i. Og så litt ekstra stolt da......-for dykk som såg Det store symesterskapet hugser kanskje Willy Nyland, som deltok der. Har er medlem av ei av sygruppene eg er medlem av på facebook, og da eg lag ut bilete av genseren kommenterte han under  :-) (små gleder for ein sygal)



Kommentaren frå Willy: "Så flott. Ser frisk og sporty ut" 
 
Genser nr 2 er "arbeidsgenser". Om du ser godt på mønsteret så ser ein at det er symaskiner :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar