tirsdag 29. januar 2013

Klede til vaksne

Det er ikkje berre klede til barn som har vorte laga på syrommet. Her er litt klede til vaksne.
Min søster kom med komentaren: "eg ynskjer meg apekattbukse". Eg tok henne på ordet...
Eg har sydd makan til meg sjølv, men i einsfarga svart. Kjempe godt å gå i.

Str: M
Mønster: eget
Stoff: jersey fra Kreativ

Sydde ei slik fleesbukse i gave til ein liten gut. Faren ynskte seg og ein slik, så da måtte han jo få det!

Str: M
Mønster: eget
Stoff: Flees fra Stoff og stil

Var i bryllup i september, og som alle andre jenter hadde eg ingen ting å ha på meg....før denne ble til.

Str: 38
Mønster: Stoff og stil
Stoff: Stoff og stil

..og sjølv om det vart ny kjole til bryllupet så måtte eg ha no nytt til jul òg.

Str: 38
Mønster: Stoff og stil
Stoff: Stoff og stil

Kvardagskjole

Str: M
Mønster: Litt frå forskjellige mønster
Stoff: Frottè og ribb fra Stoff og stil

Den neste to kjolane er frå boka Made by me. Mønsteret heiter Sukkertøykjole. Den har eigentleg korte ermer slik som den røde har, men eg likte fasongen og bestemte meg for å prøve å lage ein med lange ermer. Nokså fornøgd med resultatet, og det viktigaste-den er kjempe god å ha på.
Stoff: Velour fra Stoff og stil

Stoff: Lin frå Panduro og Stoff og stil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar