tirsdag 29. januar 2013

Barnebukser

Eg har og sydd litt forskjellige bukser -og her er nokre av dei.

Linbukse til Lillemann, sydd av restestoff fra ei linbukse eg sydde til meg sjølv for mange år sidan

Str: 74
Mønster: Eget


Her ei gave til ei søt jente på 2 år
Str: 92-98
Mønster: Eget
Stoff: Babycord frå Stoff og stil

Storesøstergave
Str: 92
Mønster: eget
Stoff: Babycord, ribb og bomull frå Stoff og stil

Kosebukse til ein 7 åring
Str: 7år
Mønster: eget
Stoff: Jersey og ribb frå Stoff og stil

Dette stoffet måtte eg ha...men sidan frøkna ikkje vil ha bukse og hadde meir en nok kjoler så vart det sydd bukse til fadderbarnet mitt-ei søt lia jente på 1 1/2 år

Str: 86
Mønster: Stoff og stil
Stoff: babycord og fòra med bomull, veit ikkje kor det er kjøpt

Kosebukse til ein 2 åring.
Når pappa`n driv med sau så måtte jo denne buksa passe godt til frøkna.

Str: 92
Mønster: Eget
Stoff: Jersey frå Kreativ og Ribb frå Stoff og stil



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar