tirsdag 29. januar 2013

Skjørt

Det er ikkje berre kjoler som teller her i huset...
Ballongskjørt
Str: 4-6 år
Mønster:
Stoff: Bomull fra lokal handarbeidsforetning
Ballongskjørt
Str: 2-4 år
Mønster:
Stoff: babycord frå Stoff og stil


Tskjort og skjørt m/tights
Str: 104
Mønster: Ottobre
Stoff: Jersey og interlock frå En stor rull

Snurreskjørt
Frøkna fekk eit slikt skjørt i gave frå maronimadeDet er så mykje brukt at eg får det ikkje heilt reint. Så da eg snubla over ein rest av eit julestoff no før jul måtte eg berre sy eit nissesnurreskjørt. Det ble flittigt brukt i jula, og er laget så stort at eg håper det passer til neste år og.


Str: 4-6 år
Mønster: Børnetøy 4-7 år
Stoff: bomull frå Panduro

Skjørt i jersey
Dette er samme mønster som det som hadde tights, men da vi skulle til syden i sommar var det godt å ha eit lett skjørt utan tights.


Str: 104
Mønster: Ottobre
Stoff: jersey og interlock frå En stor rull

Skjørt i jersey
Her er og samme mønster brukt, men da dette er sydd av rester så har det to ekstra sømmer. Eg har og valgt å sy på ein ekstra kappe i nederkant av skjørtet.

Str: 104
Mønster: Ottobre
Stoff: jersey fra Sydilla (trur eg) og ribb fra Stoff og stil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar