tirsdag 31. desember 2013

Babyluer

I haust/tidleg vinter har eg sydd 3 små babyluer. To er gaver til venner, den siste skal eg ha sjølv. Alle luene er sydd i samme mønster og str.:Helt spesielt og & jubel, str 56-62. 
 Stoffet i denne lua er frå Rainbow tekstil i Oslo, det er fantastisk mjukt og godt. Ho som fekk denne hadde bestilt seg pannneband i dette stoffet så da syntes eg det var artigt å sy babylue i samme stoffet.

Denne lua skal eg ha sjølv, til Grynet i magen. Matchende body ligger ferdig klippet... Stoffet er frå Textart
Den siste lua har eg fòra med tynn ulljersey frå Janus, da denne babyen er venta i byrjinga av februar. Usikker på kor eg har ytterstoffet....

Da er det berre å ynskje alle der ute eit godt nytt (sy)år!

1 kommentar:

  1. Så fine luer! Skulle ønske jeg kunne sy til egen baby...

    SvarSlett